سمپلرهای چند کاناله کپ سری ائرو (CAPP Aero 384 Multichannel Pipettes)

CAPP Aero 384 Multichannel Pipettes

یکی از ابتدایی ترین و کاربردی ترین ابزارها در آزمایشگاه ها وسایل و تجهیزات مخصوص نقل و انتقال حجم ها می باشد. به همین دلیل با توجه به نوع آزمایشگاه، حجم مورد نیاز و نوع کاربری انواع ابزارآلات جهت انجام این امر طراحی و در بازار ارائه شده اند. از این ابزار می توان به سمپلرها، پیپت ها و دیسپنسرها اشاره نمود. علی رغم اینکه هدف اصلی تمامی این ابزار کشیدن یک حجم معین از یک مایع از یک ظرف و تخلیه آن در ظرف دیگری می باشد، با توجه به نوع کاربری تنوع و تفاوت ساختاری و ظاهری بسیار بین آن ها وجود دارد.

سمپلرهای CAPP در طرح ها و مدل هایی متنوعی عرضه می گردد از جمله آن ها می توان به حجم ثابت یا متغیر، بدنه فلزی یا پلاستیک فشرده، یک یا چندکاناله، مکانیکی یا برقی، ساده و یا مدل ریپیتور اشاره نمود.

سمپلرهای چند کاناله CAPP مدل Aero384 مناسب برای پلیت های 384 خانه راه حلی بسیار کاربردی برای تست های با حجم بالا از جمله تست های PCR، Microarray و MALDI spectrometry می باشند که به ترتیب در تعداد 16 الی 64 کانال موجود می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − یک =

به لیست انتظار بپیوندید ما هنگام رسیدن محصول به انبار به شما اطلاع خواهیم داد. لطفا آدرس ایمیل معتبر خود را در زیر بگذارید.
Call Now Button