خدمات پس از فروش

یکی از نقاط قوت شرکت پارس تک ژن، خدمات پس از فروش آن است؛ چرا که در بسیاری از موارد، مراکز بعد از خرید یک محصول هیچگونه خدماتی دریافت نمی کنند و اگر به هرگونه کمکی نیاز داشته باشند و یا با مشکلی روبرو گردند، کسی پاسخگو نخواهد بود.

پارس تک ژن با هدف ارج نهادن به انتخاب مشتریان، بخش قابل توجهی از تمرکز خود را بر روی خدمات پس از فروش قرار داده است و خدمات خود را در چندین مرحله و حوزه با بهره گیری از کادر فنی مجرب، با تجربه و متعهد خود به مشتریان ارائه می دهد.

ستاپ و آموزش

برای هر کدام از کیت های خریداری شده، شرکت برنامه ستاپ و آموزش برای مشتریان در سراسر کشور در نظر گرفته است. بدین ترتیب که پرسنل بنا به نیاز و شرایط اولین ران کاری خود را کمک کارشناسان فنی شرکت به انجام رسانیده و از آموزش های لازم برخوردار خواهند شد. کارشناسان به صورت تئوری و عملی، اصول و روش انجام تست و تفسیر نتایج را به پرسنل مسئول در آزمایشگاه آموزش خواهند داد و پرسنل تحت نظارت آن ها تست های خود را انجام می دهند.

پشتیبانی

دامنه خدمات شرکت پارس تک ژن صرفا به آموزش و ستاپ محدود نمی گردد و بعد از آموزش و راه اندازی، اگر به هر دلیلی در روند انجام آزمایش مشکلی به وجود آید و یا تحلیل و تفسیر نتایج امکان پذیر نباشد، کارشناسان بخش فنی این آمادگی را دارند که به صورت تلفنی و یا حتی در موارد ضروری به صورت حضوری به موارد درخواستی رسیدگی کنند و راهنمایی های لازم را در جهت رفع مشکلات و اخذ نتایج قابل قبول ارائه دهند.

ارائه فایل ها و دستورالعمل ها

یکی دیگر از خدمات شرکت پارس تک ژن به مشتریان خود، ارائه دستورالعمل های مختلف در حوزه بخش مولکولی می باشد. آزمایشگاه ها می توانند به (Standard operating procedure)SOP  ها در روندهای مختلف بخش مولکولی دسترسی داشته باشند. حتی در موارد خاص، SOP های درخواستی برای آن ها تهیه خواهد شد تا بتوانند مراحل کار خود را به صورت اصولی و استاندارد طی کنند. همچنین نحوه و نمونه های برگه های جوابدهی و حتی راهنمایی های اولیه در نحوه قیمت گذاری خدمات نیز بنا به درخواست مراکز، می تواند در اختیار مشتریان قرار گیرد.

کارگاه های آموزشی

شرکت پارس تک ژن با هدف ارج نهادن به مشتریان خود و در جهت ارتقا سطح علمی افراد فعال در این حوزه، به صورت دوره ای اقدام به برگزاری کارگاه های مختلفی با موضوعات روز در رابطه با تازه های بخش مولکولی می نماید. افراد با شرکت در این کارگاه‌ها می توانند سطح دانش علمی و عملی خود را در این حوزه افزایش داده و همگام با پیشرفت های روز دنیا از تغییرات با خبر گردند. همچنین می توانند مسائل، مشکلات و تجربیات خود را مطرح نموده تا بتوان با به اشتراک گذاشتن آن ها دیگر همکاران را در جهت پیشبرد اهداف یاری رساند.

تماس با ما
راهنمای خرید و خدمات فروشگاه
دسترسی سریع
نماد اعتماد

® کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت پارس تک ژن می باشد.