سوالات متداول

چرا Multiplex ؟

تکنولوژی مولتی پلکس، این امکان را می دهد که بتوان به طور همزمان چندین هدف را در لوله واکنش مورد ارزیابی و بررسی قرار داد. این روش مزیت های بسیاری دارد که از آن ها می توان به تسریع روند تشخیص، کاهش هزینه انجام تست های مکرر، کاهش هزینه مواد و وسایل مصرفی و راحتی در انجام تست نام برد.

چرا تست های Multiplex من بدرستی کار نمی کنند؟

عوامل زیادی می تواند در نتیجه تست تاثیر بگذارند. عواملی از جمله نقص در استخراج، بروز آلودگی در طی یکی مراحل کار، ایراد در آماده سازی مسترمیکس، وجود ترکیبات اخلالگر در لوله واکنش و نقص در عملکرد دستگاه ترموسایکلر. برای رفع مشکل خود می توانید با کارشناسان فنی شرکت پارس تک ژن تماس گرفته و از راهنمایی های لازم برخوردار گردید.

آیا شرکت پارس تک ژن خدمات مبنی بر مشاوره و پشتیبانی ارائه می دهد؟

یکی از اهداف شرکت پارس تک ژن برآورده کردن تمامی نیازهای آزمایشگاه های مولکولی از مشاوره راه اندازی و فضاسازی گرفته تا راهنمایی در جهت تامین مناسب ترین مواد و تجهیزات و حصول بهترین نتایج، می باشد. لذا همکاران ما با بهرمندی از اطلاعات به روز و سابقه طولانی در این زمینه خود را موظف می دانند تا به تمامی سوالات، ابهامات و یا سوالات شما عزیزان پاسخ داده و در تمامی مراحل به صورت حضوری و غیر حضوری همراه شما باشند.

آیا سرسمپلر های برند CAPP با سمپلرهای سایر شرکت ها همخوانی دارد؟

برند CAPP علاوه بر نوآوری در طراحی و داشتن ویژگی های منحصر به فرد، سازگاری و مطابقت با سایر برند های موجود در بازار را جز ویژگی های اصلی تمامی محصولات خود معرفی نموده است.

آیا سمپلر های برند CAPP با سایر برند های سرسمپلر سازگاری دارند؟

سمپلر های کپ با داشتن یک حلقه ی اضافه ی پلاستیکی در قسمت انتهایی سمپلر، این امکان را به وجود آورده اند که با اکثر نوک سمپلرهای استاندارد بازار سازگاری داشته باشد.

آیا امکان خرید و ارسال پیش فاکتور به صورت آنلاین در وب سایت شرکت پارس تک ژن وجود دارد؟

با توجه به استقبال کاربران از خرید های اینترنتی شرکت پارس تک ژن این امکان را برای متقاضیان فراهم آورده تا بتوانند فرایند خرید خود از مرحله سفارش تا تحویل کالا را به صورت آنلاین تکمیل نمایند.

آیا برای خرید اینترنتی از شرکت پارس تک ژن، حتما باید در سایت عضو بود؟

با توجه به درخواست بالا و نیز رسمی بودن خریدها، افراد و یا مراکز متقاضی حتما باید در سایت عضو بوده تا بتوانند به تمامی امکانات وبسایت از جمله سفارش و خرید از طریق پنل کاربری دسترسی داشته باشند.

آیا می‌توان با حساب کاربری به نام خود، خرید کرد و فاکتور به نام شخص حقوقی و یا شرکت صادر شود؟

با توجه به اینکه فاکتورها رسمی می باشند، فاکتور به نام کاربر صادر شده و صدور فاکتور به نام مرکز دیگری امکان پذیر نمی باشد.

آیا می‌‏توان کالاهایی که در حال حاضر در سایت موجود نیست را سفارش داد؟

به منظور دریافت درخواست های مراکز محترم، این امکان در وبسایت قرار داده شده تا مراکز موارد مورد نظر خود را ثبت نموده و پیش فاکتور دریافت نمایند تا به محض موجود شدن به آن ها اطلاع داده شود و موارد درخواستی آن ها در اختیارشان قرار گیرد.

آیا امکان تغییر و یا ابطال سفارش وجود دارد؟

این امکان در پنل کاربری در بخش پشتیبانی قرارداده شده است و مراکز می توانند درخواست خود را از این طریق ثبت نمایند.

چنانچه سوالی دارید که پاسخ آن را در این بخش نیافتید می توانید آن را در صفحه ارتباط با ما و یا از طریق راه های ارتباطی معرفی شده با ما در میان گذارید.

تماس با ما
راهنمای خرید و خدمات فروشگاه
دسترسی سریع
نماد اعتماد

® کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت پارس تک ژن می باشد.